mandag 7. februar 2011

Enda en mann har flyttet inn

Det ble da plutselig så mange damer i No15 :) Lykke!


Men for at Bestevennen ikke skal føle seg så alene, og har en mann også flyttet inn :)
Finn Schjøll har designet denne vasen i samarbeid med glassdesigner Maud Gjeruldsen Bugge ved Hadeland Glassverk,
og i mine øyne har det vært et særdeles vellykket samarbeid!



På kjøkkenbordet står derimot 2 beskjedne frøkener som også nettopp er kommet i hus,
og dere får si hva dere vil: Men jeg liker Cath Kidson :)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg likte godt mannen som har flyttet inn! Med "ørten" fra samme slekt, må jeg nok klare meg uten denne...

Ha en fin dag!

Malys krok sa...

Du får det sagt- igjen! He he.. måtte le litt! Flott var den iallefall!

Takk for opplysning om at det er pakke på vei, blir spennende å se om de passer!

Ha det godt og kos deg med besøk!
Emma hilser voff,voff til Lady!
-Margit-