tirsdag 4. januar 2011

Verdt å vente på ;-)

Jammen må du ikke se det samme teppet i dag også, og nei: - Jeg er på langt nær ferdig! Men kanskje merker du er forandring?
Jeg har nemlig ventet på en julepresang (nei,-den var ikke fra meg selv-skjønt jeg har faktisk vurdert investeringen mange ganger.....), og i dag bare lå den i postkassen ♥

Stengte flyplasser i UK før jul førte til at jeg måtte vente til i dag, og pakken har også vært en tur i DK før den dukket opp i No15, men nå må nok det store takkebrevet skrives til Favorittdattera og Svigermors Drøm!
KnitPro er virkelig verdt å vente på!
Tusen takk ♥

Da er det i alle fall godt at disse sokkene ble ferdige i går, for jeg er veldig sikker på at de hadde blitt liggende ei stund fremover etter at det nye vidunderet ankom No15.
Me like my KnitPro ;-)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Solveig sa...

Kjære Kari. Du er fantastisk. Datteren din også. Alt det kreative du gjør. Og alt det som du og dine i DK finner, pg får tak i . Verden er blitt liten for de som vet å bruke " nettet". Gleder meg til å lese din blogg hver dag . Din blogg er til å bli glad av. Den gir vakre tanker i mitt indre. Takk for deg. Klem fra meg . Må Gud velsigne deg og dine.

Ingeborg sa...

Harmony Wood KnitPicks fra Du Store Alpakka var det jeg fikk. På hjemmesiden ser det ut som det er samme greie som de du har fått tak i, men jeg har bare strømpepinner uten metallspiss, og heklenåler. Gode er de i alle fall! Nyt! :)

Malys krok sa...

Ser så fint ut det du har fått!Har ikke sett slikt før så jeg måtte inn og lese om det!Blir spennende å se hva du nå skal lage! Du finner helt sikkert på noe fint! Var nettopp inne her og så, men er så trett etter snømåking at jeg bestemte meg til å vente til i morgen med å skrive. Da jeg så leste din hyggelige hilsen, måtte jeg bare inn og skrive! Måtte le litt av det du skriver om Lady! Utrolig hvordan de får vist hva de vil! Ha det godt med alle dine vakre tanker. Ja for det tror jeg at du har! -Margit-

Lisbeth Bula sa...

oooohh, aaahhhh- jeg unner deg dette flotte settet- og unner meg selv en liten smak av misunnelse.(hihi) Detmå bli mitt neste ønske tenker jeg!
Sokkene ser deilige ut og det nye KnitPro prosjektet ser deilig og mykt ut, det inneholder liksom gode stunder allerede nå mens du arbeider med det, tror jeg..

Når det gjelder Lady , så er jeg også en smule misunnelig på at du har en hund som vil tilbake til dyna, for min vil ut og rulle i snøen samt fôres med en gang. SÅ kunne vi jo hatt en blund. Men det går jo ikke i ukedagene.