mandag 24. januar 2011

NM i drittvær!

Jeg tror jeg må utruste meg med skøyter....
Det er i alle fall lenge til klinkisen er borte fra veiene, og i dag har det i tillegg kommet utrolig mange mm med regn, så det er nesten ufremkommelig som fotgjenger.
Det passer for så vidt med dagen forøvrig, men jeg gjorde ett rett så tappert forsøk på å gjøre dagen bedre og investerte i en melkeskummer som i alle fall skulle løfte kaffekoppen til de uante høyder. Vel, den gjorde faktisk det, men etter å ha levert melkeskum til to kopper, så takket den faktisk for samværet.... Grrr. Som det passet dagen forøvrig!
Lady har terrorisert Bestevennen noen timer på egne bein i dag, og jeg tror han har funnet ut at det er litt jobb med hund? Som om jeg ikke var klar over det før jeg kjøpte vidunderet :) På grunn av været så fikk jeg beskjed om å finne frem dressen hennes så hun kunne være utendørs uten å bli alt for våt. Hurra for Lady, hun viste seg fra sin mest sjarmerende side, og ikke fant de ut av hvilken vei dressen skulle på sammen heller, så her ble det i alle fall 1-0 til damelaget.
Nå skal damelaget innta senga, og siden vi er først i seng, så ender dagen 2-0 til oss. Ikke verst det for en drittdag som skal arkiveres kl 2359!
Lady deler ut nattaklem fra en vakker vinterdag i Mulighetenes Rike, og jeg minnes sneen som falt i fjor :)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjære Kari, det var utblåsing det. Det var jenta si det. Håper det blir 2-0 til jentene her også. Har ikke gått så lite tur på årevis . Hjelp !!!
Nattaklem til dere. 0035!!!