tirsdag 11. januar 2011

Lady kan!

Ja, nå fortjener hun faktisk skryt


Negleklipp har vært en kamp, men nå tar det to minutter, og ikke protesterer hun heller :)
Potene må selvfølgelig beskyttes på denne årstiden, og spesiel når neglene er nyklipte.
Det saltes og det strøs sand på veiene, så det er ikke for pyser å gå barbeint,
men nå er løsningen like rundt hjørnet.
Vi gleder oss begge to!


Siden Lady trenger størrelse s, så vil de bli røde. Der finnes ingen valgmuligheter, men det fikser vi damene greit. En ny genser er under produksjon, og denne blir ensfarvet. Jepp, jeg tror den unge damen blir rett så tøff, og jeg gleder meg over å ta på henne tynne latexsokker utenpå myke bomullsokker. Det blir godt for oss begge.
Jeg har kjøpt nye brodder i dag, for de med sandpapir var ikke for pyser. Nå er det pigger som gjelder, og dersom det hadde vært sånne pigger i vinterhjulene til bilen, så hadde nok ikke de blitt godtkjent :)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Solveig sa...

Jammen er ho blitt flink. Det er på sin plass og gi honnør. Gleder meg over at dette kapittel er over. Negleklipp på to minutter , det kan jo ikke bli bedre. Her gleder vi oss også til nye "støvler" . Blå, blått har Dina aldri hatt. Men det passer jo i alt vannet som nå er ute på veiene her nede. Ønsker dere en fin dag, ikke slapp helt av med disse piggene. Husk jeg falt 3 x med pigger. Her snør det ute nå , oppå all den isen. Lurer på hvor mange som faller idag og må innom sykehuset?
Klem fra Solveig+

Elin sa...

Oiiijsann, jammen har hun blitt flink, Lady`en din.
Her er det fortsatt en kamp og en strid med den eldste, mens den yngste sover seg gjennom hele seansen.
Og fin genser får hun seg også !
Trå varsomt på glatta, Kari !
Klem fra oss

Malys krok sa...

Det fottøyet har jeg faktisk ikke sett før! Det skulle jeg gjerne hatt til Emma når det er vått! Hvor kjøper du dette? Så bra at hun er blitt så flink med kloklippen!
Blir nok fin i ny, rød genser!
-Margit-