tirsdag 25. januar 2011

Hvor kommer denne arbeidslysten fra?

Av en eller annen grunn så dukket det opp noe arbeidslyst etter kveldsturen.
Jeg lurer på om det er fordi jeg har begynt å spise jern?
I så fall skal jeg fortsette med det!!!

Det har lagt noe hengebjørk ute på terrassen fra en kveldstur i forrige uke, og det klødde litt i fingrene hver gang jeg kikket i den retningen. Dessuten har det vært så tomt på inngangsdøra etter at vi ryddet ut jula, så kanskje kan denne brukes? Det får vi teste i dagslys.
Dersom det finnes noen der ute som lurer på om det finnes hengebjørk her fortsatt, så ja :)

Jeg har også bakt muffins, og det ble da kveldens siste måltid. Det finnes flere i frysere, så de skal nok nytes en annen dag. Grei turmat er det også, og dersom turen blir like strevsom som den i formiddag, så kommer jeg til å ende i VM-form snart... Sneen var så råtten at mine planer om å gå på skaren var nesten umulig, men ikke helt da. Jeg gjorde det i alle fall, og tidvis tråkket jeg gjennom til midt på låret. Jeg legger nok turen en annen plass i morra om jeg ikke vil bruke skiene. Men det blir dersom jeg kommer meg ut av senga.... Jeg er nemlig på god vei til å bli vanvittig støl av denne staheten min, så mitt råd til deg: Vend i tide. Det er ingen skam å snu :)
Posted by Picasa

1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

Så mange herligheter da! Både for øyne og gane! Ha en god kveld, Kari.