onsdag 26. januar 2011

Det er servert

Dagens formiddagsmat er også frokost (som vanlig...), men det smaker ikke vondt av den grunn.
Da forutsatt at du liker tunfisk?
Jeg er litt av og på med tunfisk, men i dag var det tunfisksalat som fristet, og det fantes noen bokser med tunfisk i spiskammerset. I vann eller olje eller gele spiller ingen rolle, litt sitron og lettmajones pluss grovmalt pepper på toppen. Grove knekkebrød finnes det jo alltid i No15, så nå er jeg god og mett og klar for nye oppdrag.

Kaffe, sier du?
Selvfølgelig! Det ble cappucino i dag også :) Jeg bare nyter. Det er utrolig hva en melkeskummer kan gjøre med ekstra lett melk...

Servicet er gammelt, og det kommer fra mitt barndomshjem. Koppen er bare perfekt til cappucino, og siden jeg liker meg sammen med gammelt porselen, - ja, så har jeg det ganske så greit akkurat nå:)
Og hengebjørkhjertet henger allerede på inngangsdøren!
Posted by Picasa

1 kommentar:

@afjo72 sa...

Åh, DET så godt ut altså! Tunfisk er det evigheter siden jeg har spist, men nå skal jeg jammen meg en tur i matboden og hente frem et par bokser jeg vet står på lur :o)

Ønsker deg en fortsatt finfin onsdag!