onsdag 3. november 2010

Rapporterer!


Det er nesten flaut, men det blir lite tid for blogging og blogglesing for tiden.
Det har vært travelt etter helga også, men jeg tror det blir rett så rolig om ei stund. Sukk......
Jeg liker ikke at venner flytter!



Restene av noen poteter ble de nydeligste potetkaker du kan tenke deg,
og stabelen er nesten borte, så det betyr jo at vi har kost oss i kveld også.



Høsten er fortsatt like vakker, og fortsatt er det løv igjen på trærne.
I dag har jeg også nytt høstfarver langs elva i godt selskap, og jammen ser det ut som om min gamle far vil holde meg med selskap i morra :-)
Livet er slett ikke verst, og i dag er det fristende terrenget under terrassen gjerdet inn, så nå er det igjen trygt å sende Lady ut på egne bein! Herlig ;-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg har heller ikke vært i bloggmodus den siste tiden, men i dag ble det en liten post. Fra ditt nærmiljø!

Høsten KAN være vakker, men her har det regnet og blåst hele dagen. Det er IKKE koselig.

Potetkaker? Hadde nesten glemt hvor godt de kan smake. Lenge siden jeg har laget.

Så bra at Lady kan være litt ute på egen hånd.

Ha fortsatt en fin uke og kos deg med selskapet i morgen. Koselig å få far på besøk.

Natti fra nabokommunen

allesistgut sa...

Potetkakene så veldig lekkert ut. Kunne spise noen nå! :) Høstfargene er utrolig fint! Liker dem!

Ha en fin dag. Hilsen fra Tyskland. allesistgut

Lisbeth Bula sa...

Ser godt ut!!