tirsdag 19. oktober 2010

Ja da!


Jeg har sovet godt!
Jeg har sovet lenge!
Og jeg våknet til kaffe på sengen i dag tidlig :-)



Vi har gått tur. Vi har drukket te. Litervis om jeg må anslå.
Jeg har strikket. Og jeg har sydd nye gardiner til inngangsdøren. Det er omsøm som gjelder i Mulighetenes Rike fortsatt.
En herlig måte å frigjøre skapplass hjemme på. Lykke!


Den flittigste av oss har snekret og saget i dag også. Det er loftsgangen fra kjøkkenet som får en oppshining, og jeg sier ja takk :-)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen, nå kommer mørket og skodda henger i fjella. Da er det dags å komme på bloggbesøk til deg.
Du er en flittiglise og gjør underverker med symaskinen.
Gleder meg til å besøke Mulighetensrike snart. Kjekt å være to+ en liten på fire. Mykje Kos og mykje varme det er kjekt. At noe blir " sainet" opp er også veldig kjekt. Ønsker dere nok en god natt på kjøkkenloftet .
Takk for omsorgstanker for ei som kjørte hjem fra Fredrikstad i dag.
Ps Dina skrek , ja det er rette ord, da jeg kom hjem.

Lisbeth Bula sa...

Kaffe på sengen er det beste som finnes spør du meg! Jeg ønsker deg en god lørdag!