mandag 18. oktober 2010

God morgen :-)

Jeg håper du har sovet godt i natt.
Det kan jeg dessverre ikke skryte av, men jeg er sikker på at det blir bedre til natta :-)
Jeg: Norgesmesteren i utålmodighet valgte i går å male utendørs listverk, utforinger og karmer i steden for å klargjøre kjøkkenloftet til natta!!!
Man vet ikke neste gang det er malervær utvendig på denne årstiden, så det var nok et såkalt fornuftig valg...
Men nå er dama straks i gang med å flytte på plass i skuffer og skap, og når de 2 som fortsatt er parkert på stueloftet kommer seg ut av "halmen" skal sengetøy og madrasser på smake frisk luft mens vaskebøtten med gammeldags grønnsåpe skal gjøre resten av jobben sammen med meg.
Går det an å snakke om at man gleder seg til å legge seg når man akkurat har stått opp?
Vel, - en kopp kaffe til, og dama er i gang. Jeg håper du også får en fin dag og kan gjøre noe av det du har lyst til. Og finnes det ekstra krefter i nabolaget, ja, så er det fritt frem for strøk no 2 utendørs i dag. Ett herlig høstvær med andre ord :-)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må bare bemerke at du er ukristelig tidlig oppe od blogger. Mange timer senere sto jeg opp.
Pinner er innkjøpt og turen starter 0630.
Selv det var ikke så sent .
Hjemover til Dina gubben og heimen. Håper jeg rekker heim før snøen kommer.
Kjøkkenloftet ser så deilig og dust ut med utsikt til sjø.
Kos dere. Jeg sier god natt. Klem fra venninden m hund

K@ri sa...

Anonym venninde:
Jeg gleder meg til å legge meg snart! Og i morra skal jeg ligge lenge, så det blir noen timer til neste blogginnlegg. Men jeg må få tatt noen bilder på dagtid, for jeg takler da bare ikke bilder med blitz! Sov godt og kjør forsiktig i morra ;)
Vakre tanker fra K@ri*