mandag 13. september 2010

Plommer og bad....


Det kan kanskje være en sammenheng, men da har det vel blitt for mye av det ene?
Og det vil evt føre til det andre....



Nei, det var da slett ikke meningen å starte sånn.
Men plommer er i alle fall temaet i dag, og det handler om kortreist mat ;-)
Det ble plukket klokka 2030, og nå er syltetøyet klart for fryseren.
Da befinner sikkert vitaminene seg der når syltetøyet hentes frem i løpet av vinteren også...


Det gjenstår å henge opp speilet på badet i Mulighetenes Rike, og jeg har noen timer med maling av lister, karmer og dørblad, men det skal jeg da sagtens fikse om jeg bare får litt tid på meg :-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Besta sa...

Så fint det blir på badet:) Her har vi også stelt med plommer idag, eller rettere sagt pål- han har laget eple og plomme marmelade og det ser deilig ut.
klem fra marilyn

F.D. sa...

Så fint d er der! :) Gleder meg til å kommer på besøk igjen der! :)

Unknown sa...

Lekkert bad i Mulighetenes Rike!

Du har tatt godt vare på vitaminene i kveld forstår jeg. Jeg sluttet å sylte for flere år siden. Bruker kanskje 3 eller 4 glass syltetøy i løpet av året og det finnes mange gode i butikkhyllene. Selvfølgelig ikke så gode som hjemmelaget, men dog...

Takk for hilsen!