torsdag 2. september 2010

Er det høst nå?

I dag tidlig var jeg ganske så sikker. 3,2 grader viste termometeret, og det er rett så høstlig, men dagen har vært vakker og med sol fra blå himmel, så tidvis har det også vært varmt.

Geraniene står nå på sitt aller vakreste, og denne med Epleblomster er den siste som blomstrer av de jeg har, så da er det vel snart slutt for i år likevel da. Skjønt jeg klamrer meg fast i de fine dagene som kommer og håper på fint vær til jul!

Av en eller annen grunn ble det bakt eplekake i ettermiddag, og det er også en høstlig aktivitet for min del... Jeg må tenke litt på hva jeg fortar meg om jeg vil at sommeren skal vare fortsatt skjønner jeg. Jeg pusset vinduer i kveldingen, og da tenkte jeg at det er vel slutt med fluene for i år nå....
Jeg må tenke litt mere på dette.
Og så skal jeg tenke litt på hvorfor svenskene har ett annerledes perlesukker enn det vi har... Det står nøyaktig det samme på pakkene, men de ser bare ikke like ut. Merkelig!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det har vært en fin dag, men litt kald vind. Uansett; dette været gir meg energi og jeg har fått utnyttet fridagen skikkelig.

Finevær har jeg bestilt i LANG tid framover!

Godnatt fra nabokommunen

Besta sa...

Tror nesten det er høst her også. Sola skinner men det er en helt annen temp. idag enn det har vært de siste dagene.
Ha en fin helg.

klem fra marilyn