lørdag 24. juli 2010

Vakre tanker

Det er ikke alltid like enkelt å tenke vakre tanker for tiden, men jeg kan i alle fall dele ett vakkert sommermotiv :-)
Bildet er tatt fra Fiksdalen for de som er lokalkjente, og det tror jeg det er noen som er...

Vi prøveferierer, og det tror jeg vi blir gode på etter hvert.
Men at det var en smule trangt for Bestevennen innerst i overkøya i natt sammen med meg og Lady, det ser jeg nokså humoristisk på i dagslys, og det er det som bekjent det meste av døgnet på denne årstiden. At jeg for eventuelle forbipasserende kanskje ble betraktet som mer eller mindre hysterisk midt i latterkulen, - se det ler jeg også godt av i dag :-)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelig bilde av måken som flyr over havet. Vakkert.

Elin sa...

Heisann Kari !
Så, dere er ute å prøvecamper, dere.
Skjønner det ikke ble mye søvn på A.O. der inners i køya !
Har ikke blitt mye søvn på oss heller i natt. Daisy er i ferd med å få valper. Tror hun har prøveligget alle tenkelige plasser det siste døgnet, er veldig urolig og må ut å tisse stadig vekk. Er ikke blitt noe enda...men håper noe skjer snart !
Snakkes

Unknown sa...

Herlig bilde! Jeg har sett mange som er på veien med "huset" sitt i helgen. Enkel måte å reise rundt og jeg sikker på at det går seg til etterhvert. Latterkulen din nådde ikke mine ører :-)