torsdag 10. juni 2010

Så kom dagen!

Endelig må jeg vel også si.
Jeg sitter på baktrappa med pcen på fanget, kaffekoppen ved siden av meg og Lady ligger og solbader allerede!
For en dag! Og som jeg har lengtet etter den!

Nå er den her, og gjett om den skal nytes. Bestevennen har med en håndtverker til Mulighetenes Rike i dag for å legge det mye omtalte badegolvet, og endelig skjer det noe på den fronten også. Vi har bare ventet i 3 uker og 6 dager på at denne dagen skal komme, så gleden er faktisk stor.
Akkurat nå kan jeg ikke se en eneste sky på himmelen, og jeg tror det kommer til å bli sånn hele dagen, og jeg er generøs nok til å sende mange solstråler din vei også!
Ha en fin dag ;-)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Besta sa...

Deilig med sol:) Her skinner den litt innimellom men det er nokså overskyet. Temperaturen kan jeg ikke klage over heller, så jeg har det ganske bra.
Nå skal jeg snart pakke, Ålesund i morgen med bryllup på lørdag.
Gleder meg.
Kos deg i finværet, håper det varer lenge.

klem fra marilyn

Unknown sa...

Jammen nyyyt du sola på baktrappa, er'ke misunnelig, jo forresten litt myyye!
Jeg nupper en runde i tannlegestolen (rotfyllings-runde nr 4, samme tann), så det med sola er ok - for i dag.
Knus og hils sola og alle de andre der gør dagen din fin (baderumsmannen, Lady og bestevennen)
Kris