fredag 11. juni 2010

God morgen!

Ett aldri så lite - eller stort - koffeinkikk å starte dagen på?
Det er i alle fall hva jeg trenger i dag.

Dessverre er ikke været som det var i går, men enn så lenge er det oppholdsvær,
og det er i alle fall mye bedre enn regn, så her tenkes positive og vakre tanker fra det øyebikket øynene slås opp.

Jeg kjenner på kroppen at jeg var ute i sola i går, men jeg tror jeg må ha noen dager til før farven ligner denne ;-) Ett vakkert bilde av to abourginerbarn på stranda. Jeg har bare tatt bilde av postkortet.
Lady? Nei, hun sover fortsatt, og det tror jeg hun kommer til å gjøre ett par timer til, så når kaffen virker skal jeg jammen lure henne. Jeg har tenkt å danse alene med langkosten i dag. Nemlig!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Malys krok sa...

He he... lykke til med langkostdansen! Nydelig bilde av to brune kropper! god helg til dere!
-Margit-