søndag 2. mai 2010

Hvor mange søndag kan man ønske seg?


Det er da bare så deilig å våkne en søndag morgen.
Så deilig at det burde skje ofte.
Men da hadde det kanskje ikke vært så deilig.....
Jeg skal bruke den til å nyte den sammen med Bestevennen og Lady :o)
Vi trenger sånne dager også, og i dag er det rom for den.
Klokka var tre før vi fant senga i natt, så det gjør godt med en slow start på dagen,
men det er søndag for oss det!
Lykken er å ha en hund som også syns det er greit.....



Vi var sammen med gode venner i går også, og jeg takker så mer enn gjerne for en trivelig kveld!
De få bildene som ble tatt i går gikk ikke gjennom sensuren i dag, men en tusenfryd eller 3 kan nok fortelle litt om hvor kjekt jeg hadde det :o)
Og så lærte jeg noe av en kjekk ung mann i går:
Når jeg sa til han at jeg syns har var flink å spille, så sa han takk!
Jeg liker den ungen mannen :o) Og i går viste han meg en side av sin musikalitet som jeg ikke hadde hørt tidligere, men det gledet meg desto mere.
Takk for musikken og for alle klemmene Fredrik :o)
Du er en kjernekar!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Malys krok sa...

Ja det er godt med de dagene en kan kose seg med sine venner og kjære!
Fint du likte det du fikk høre i går! Skjønner at dere har vært sammen med en flink spillemann! Ha en god søndag videre! -Takk for din hilsen-
Ser at det er flere innlegg jeg ikke har sett her. Har ikke hatt tid til så mye blogging. Fin dør i det huset deres! -Margit-