lørdag 22. mai 2010

Frokost i det fri!


En tur før frokost skader ingen, og når turen går gjennom så vakkert terreng glemmer man at man er sulten også. Elva er stor nå, og det er sikkelig med snesmelting noe farven på vannet viser til fulle. Jeg har ikke noe ønske om bading der med det første...



Vakre fotomotiver finnes det overalt, ja, det er så vakkert at det er nesten umulig å velge noen få bilder.
Jeg tok godt over 100 bilder i dag, og de er alle vakre på sin måte.


Nordmøringen i meg fasineres av vann, og jeg fikser ferskt vann så lenge det ikke står stille.
Dette buldret så vakkert under beina mine, og om jeg skulle hatt en fontene i hagen, så er nok dette hva jeg ønsker... Jeg har ikke bursdag med det første, men på forskudd eller etterskudd: Det spiller ingen rolle ;-


Frokosten smakte fortreffelig, selskapet var som vanlig trivelig, og var det opp til meg hadde jeg nok vært der enda. Men termosen ble tom etter hvert, og det var da vi skjønte at det var på tide på starte på hjemturen :-)

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Besta sa...

God morgen, nydelige bilder:)
Er fremdeles uten pc...er rimelig lei av det nå.
Men her er det strålende sommer så jeg koser meg i hagen:)
Ha en fin pinse.
klem fra marilyn

Hulda sa...

Så fint med frokost i det fri! Helt skjønt det andre bildet med de grønne trærne og fjellene bakom.

Unknown sa...

Dine bilder er jo praktfulle, K@ri, vannbildet er unikt: En blir heeeelt dårlig av å se det!!!
Du kan jo selge det og bli rik av det kamera og din evne til å uttrykke deg: En bildebok i "vakre tankers"-ånd.....??
Meeen det må ikke gå ut over bloggen, altså!!
Den kan være grunnlag for boken; Jeg kjøper den og nok flere med meg!!

Knus fra København - strikketøy på bryggekanten står på programmet i dag etter en rundtur på sykkel med handlekurv og kamera, her er det også smukt nu om dage!!

Unknown sa...

Bevares for noen herlige bilder. Og du; man må ikke være nordmøring for å fasineres av vann. Vannet (elv, bekk, sjø...) har trollbundet meg så lenge jeg kan huske.

Ønsker deg en fin pinse!mitedu