tirsdag 13. april 2010

Våronn i settepotetkassen....

Det er vel ikke hva man kan kalle våronn det da,
men nå måtte bare pellisene mine i jorda,
og den gamle kassen for settepoteter kommer til heder og verdighet i år også:-)
Og jeg er heldig, for jeg har mange,
men jeg setter ikke poteter lengre, så det er greit å bruke de til blomster.
Det er så mye lettere å frakte de ut på terrassen for lufting også når de står i en kasse.
Men i dag skal de i alle fall få være inne.....
Det er 4 grader, og jeg fyrer igjen,
så til så lenge må det bli innekos.

Dette er i alle fall kos!
En liten kaffekopp og en bloggrunde i morgenstunden er en fin start på dagen.
Jeg ønsker deg også en fin dag :-)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Besta sa...

Det var kaldt:( Her er det 11 grader men det blåser litt. Og allergien har slått seg helt vrang. Men jeg får ta en tur ut og prøve å rydde litt i drivhuset.
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

LisaMatilda sa...

En liten bloggrunda på morgonkvisten brukar jag också ta när det är möjligt. Fast jag föredrar en tekopp bredvid...

Mimilie ♥ a cup of tea ♥ sa...

Så fin den kassen var, liker sånne gamle vakre ting:)

oline's skattekammer sa...

Nydelig kasse! Kan man forresten kalle en settepotet-kasse for nydelig? Hehe, så mange fine pellisbabyer da!! Har noen som skulle ha vært potta om jeg nå, leter litt etter tiltak, men finner det nok! Ha fine dager, men det er alt for kaldt!!

Malys krok sa...

Hei! Er en stund siden jeg var her, ser jeg. Så søt Lady er, her lenger ned!
Flott med slike gamle kasser, tror jeg må ta fram en fra kjelleren jeg og. Så fin kaffekopp du har!
Det var morgen da du skrev, nå er det kveld og jeg ønsker deg en god natt!
-Margit-