torsdag 29. april 2010

Mens vi venter på grillsesongen.....


ja, for det er hva vi gjør i disse dager,
så har jeg i det minste ryddet i syskrinet og i stoffbunkene.
Det gjør jeg faktisk rett som det er,
og enkelte ganger dukker en liten ide opp :o)



I dag resulterte det i 2 handlenett,
og i morra går de i posten.
De sendes sammen med 2 av de vakre kortene fra Claus Dalby,
og jeg er sikker på at de som får pakkene blir like glade som jeg for å få kortene.
Det kalles gjensidig glede :o)



For meg var det bare en stoffrest,
men Bestevennen husker at Svigermor hadde en hverdagskjole med dette mønsteret,
og jeg er helt sikker på at hun syns det er greit at restene blir til miljøvennlige handlenett!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hihi, vafflene er allerede fortært:o)) Smakte nydelig!

Flotte handlenett du lager, finnes det et mønster for en som trenger og få det inn med t-skje, et sted på nettet?

Klem Line

F.D. sa...

Åååå.. så fine de er! -Og jeg synes også at stoffet ser kjent ut, men d er kanskje bare innbilning.. :)

Besta sa...

Flott ide du fikk da:) Handlenett var kjempefin...
ha en fin kveld.

klem fra marilyn

K@ri sa...

FD: Jeg syns også det er noe kjent med det...
Ett er allerede på vei til deg;-)
Vakre tanker fra Mamma*

Unknown sa...

Herlig ide du fikk, handlenettet ble så lekkert :)
Takk for koselig hilsen hos meg!♥
Jeg deler veldig gjerne med meg av hjertene :) Du kan bare kopiere de av meg, jeg har fått de selv så har jeg lagt de inn i ett word dok. så henter jeg de bare frem når jeg trenger de :) Ingen store triks hi hi:)
Så koselig at du har lagt deg til, velkommen :)
En fantastisk fredag og helg ønskes fra meg :)
Klem Anki