mandag 22. mars 2010

Kan det bli en favoritt?

Det må da være verdens letteste håndarbeid...
Det nærmer seg slutten, og jeg har enda ikke brukt 150 gram garn.

Det kjennes ikke feil med en lett og lun strikkejakke i lammeull, og den er i en farve som passer alt. Knappene har jeg også, og de er så vakre at jeg gleder meg til å bli ferdig.
Jeg tror søsteren en på tankebrettet allerede, og den blir nok ikke helt lik, men jeg er sikker på at denne oppskriften er til å bygge videre på. Jeg kommer nok til å trenge ull til sommerkveldene også :o)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Hulda sa...

Kan godt skjønne at dette blir en favoritt! Av og til trengs det noe lunt også til sommerbruk.

Besta sa...

Den så veldig fin ut.
Endelig kom regnet her i dag, håper den tar med seg de siste restene av snø;)
God natt.
klem fra marilyn

oline's skattekammer sa...

Heia, du får si ifra om du vil på tur, jeg har fri denne uken! Om du vil, får du sjekke ut åpningstidene på bloggen hennes. Jeg kan som nevnt, plukke deg opp på kaia!

Malys krok sa...

Grått er flott! Og passer til det meste! Denne ser fin ut, blir nok deilig å slenge på seg. -Margit-

oline's skattekammer sa...

Hei igjen, du kan da skjønne at det var helt iorden! Ja, bare si ifra når du vil treffes! Nei, tror ikke dette har noe med alder å gjøre! Mange som er leie i år! Har barna kommet seg hjem igjen? Hørte at det var et ufyselig vær i Perth idag! Ha en god natt!