lørdag 13. mars 2010

Jeg har funnet våren!

Og den er vakker!
Vel er den dansk, men det er det samme for meg så lenge jeg kan glemme at der sner ute:-)
Det er ikke været for å lete etter våren utendørs i dag, men jeg vet at sneklokkene blomstrer under sneen.

Jeg glemte bare å ta bilde av de i går, og i dag orker jeg ikke grave de frem....
Men så til dagens reklame:
Claus Dalby mine damer!
Jeg har ikke funnet så mange hageblogger i Danmark, men jeg er sikker på at denne er kommet for å bli, og jeg er sikker på at han kommer til å innfri! Jeg har to av hans bøker allerede, og jeg er sikker på at alle er like bra. Jeg skal i alle fall ha flere.
Så mens vi rister av oss restene etter en ung dame som har vært dårlig i magen i natt, så nyter jeg våren for det den er verdt :o)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

oline's skattekammer sa...

Slik en nydelig blogg du viser oss i dag! Skjønne bilder til å drømme seg vekk i! Mannen kan jo til å med å lage mat, ja, enkelte har alt!! Håper Lady'en e ffrisk og rask i gjen! God helg til dere alle!

Besta sa...

Jeg fant bloggen hans igår og gleder meg til å følge den:)
Jeg skal heller la være å prate om være i dag...
Du får kose deg med vår på nettet i mens.
klem fra marilyn

Sol sa...

Herlige vår, snøklokker som blomstrer under snøen bærer bud om varmare tider. Her er vi lykkelige med strøm. Håper venninnen er frisk nå, kyllingkos eller?Nå håper vi her at helgefreden blir god. Vi sees. Sol

Hulda sa...

Tusen takk for det du sendte til Tuva og meg. Vi ble glade for det begge to. :) Tuva ble helt vill da hun fikk godbiten. Hun var veldig ivrig på å ha den helt for seg selv, da vi gikk bort til henne for å se om hun spiste, knurra hun skikkelig på oss.... Den var snart oppspist. ;)

Så koselig du har skrevet om Lady, ja, akkurat slik er det jo, å ha hund. :)