fredag 12. mars 2010

Hvilken venn!

Jeg er så imponert over min nye venninne :-)
Vi har bare kjent hverandre i 6 måneder, men for henne er jeg selv livet! Med store bokstaver!

Nå ligger hun ved siden av meg og kikker på meg. Hun lurer nok på hva jeg har for planer for oss....
For det er jeg som legger planene, og hun syns det er greit.
Når jeg vil legge meg, så syns Lady at det er greit for henne.
At jeg starter dagen er også okei, for hun kommer luskende når hun skjønner at det er alvor.
Om jeg stiller i ullundertøy eller festklær, så spiller det ingen rolle for henne, og jeg trenger slett ikke fikse frisyren før hun forteller meg at jeg er verdens beste venn med å rundslikke meg så jeg igjen må legge ny makeup om jeg ønsker det.
Lady har også lært meg at jeg liker å leke fortsatt, og vi er begge blitt overbevist om at jeg også trenger en lang spasertur hver dag.... Det har ingen andre klart før henne.

Jeg kan nok ikke dele henne med dere, men jeg håper jeg har klart å dele mine Vakre Tanker om den unge damen som har tatt mitt hjerte med storm :o)
Takk Lady for at du er den du er!!!
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Precious Home sa...

Hunder er herlige! Tror det bare er eierene seøv, som skjønner hvordan skjønne venner disse er.

Har to hunder selv, en pomeranian og en drever. De er som barna mine!

Datt sa...

<3 <3 <3 <3 Dyr er herlige!! :D

oline's skattekammer sa...

Jepp, sånn er det med den saken! Vi har alle så mye å lære fra dyra! Her "oversvømmes" vi av hjort for tiden! Bonden måtte berge inn siloballene sine, men åpna og la igjen en ute til "de trengende"! Har ca 10 stk(+/-) her på gården hver dag. Savner enda Nero, som du kan lese om i et tidligere innlegg hos meg! Ha en strålende helg!

MonjaHelene sa...

Så koselig dere har det !:)
Har man en hund har man en venn for livet ;)
Min mor er bestemor til en liten cavalier spaniel på 4-5 måneder og passer den hver ukedagmens matfar er på jobb.Noe min mor synes er veldig kjekt.
Jeg har vist henne bloggen din.
Tenker at hun sikkert nikker gjenkjenende til mye av det du skriver pluss at hun plukker opp gode råd her inne.
Lurer på i den forbindelse om du har et godt tips til når neglene/klørne skal klippes på hund ?
Min mor får ikke klippe neglene til hunden,hun bare trekker forskremt til seg bena....

Takker for råd om du har noen;)

Ha en fin og vårlig helg !

Besta sa...

Godt at du deler fine bilder av henne iallefall. Ho er nok en god venn og skjønn også.
Ha en vakker lørdag.
klem fra marilyn

Malys krok sa...

Ja, så sant! Har en en hund så har en verdens beste venn! Koselig skrevet dette! God helg! -Margit-

Elin sa...

Nydelig skrevet, Kari !
Ja, ikke sant disse firbeinte gir oss sååå utrolig mye !

Her i huset står det store korslaget for døren denne helgen, venter innrykk når som helst nå.
Satte meg ned et øyeblikk for å nyte stillheten og lese et par blogger.
Ha en koselig helg ilagmed pelsen, dokke toan!