mandag 8. februar 2010

Innevær er også kosevær:-)


De står nå der de fjellene våre... Enn så lenge i alle fall. Det er faktisk byggeforbud i deler av kommunen da fjellet Mannen beveger på mye på seg at det vil få uante konsevenser den dagen det skjer, men nå er måleutstyret på plass, og jeg skjønner strengt talt ikke hvorfor forbudet ikke er opphevet, men det er vel ikke alt jeg skal forstå heller da.
Det er Trollveggen du ser på bildet, og den står meg bekjent trygt nok, men kom tilbake en vårdag - da ramler det stein rett som det er - , men det er nok ikke farlig for andre enn de som klatrer i veggen, og det gjør de faktisk året rundt......
Ikke noe for meg i alle fall, men verden har nok vært veldig kjedelig om alle skulle være som meg da!



Det var ute for i dag. Det er kliss våt sne som kommer, og jeg er glad jeg har lov å være inne til kveldsturen.
Men inne er det kosevær, og vi nyter både Lady og jeg.
Det sukkersøte på bildet tilhører det første servicet jeg begynte å samle på, og jeg er like glad i det i dag som den gang. Det blir ikke brukt til hverdags, men hos oss er det litt forskjell på hverdag og fest, og det syns jeg det skal være.


Det bor også ett søtt lite fløtesett på tallerkenhylla på kjøkkenet, og det kjøpte jeg i Nederland for mange år siden. Det er nok for lite til at det kan brukes, men jeg liker det allikevel jeg :-)


Jeg bakte Biscotti og knekkebrød i går, og nå skal det førstnevnte nytes sammen med dagens første kaffekopp. Det er nok til deg også om du stikker innom!
Velkommen skal du være :-)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så nydelig sukkersøtt servise! :) Ønsker deg ei fin uke!

Klem

F.D. sa...

-og ingen henvisning til resultatene i helga?

Besta sa...

Det er noen imponerende fjell:) Og skjønn servise.
Skulle gjerne hatt litt biscotti, det er deilig til kaffeen.
Her er det litt kaldt men ellers fint ute, har bil i dag så jeg har selvfølgelig vært på shopping. Om litt er det blogging.'
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

K@ri sa...

F.D: Sorry, det skal ikke gjenta seg :-)
Klem fra Mamma*