torsdag 14. januar 2010

Jeg koser meg med håndarbeid :-)


Det er roligere dager for husmoren nå, og jeg må bare si at jeg nyter det.
Det er ett skjørt på pinnene, og selv om det blir ulovlig stripete over baken,
så tror jeg at det kan bli rett så kjekt med en "litt" lang genser til.....



I dag fant jeg ett mønster på en kardigan i merinoull som kommer ut 1.februar,
og jeg tror det er hva jeg trenger av motivasjon for å bli ferdig nå.
Dessuten tror jeg at dette skjørtet blir godt og varmt sammen med en tykk strømpebukse,
og det er akkurat hva jeg trenger.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Ingeborg sa...

Lekre farger!! Gleder meg til å se det på når det er ferdig :) Hvor langt skal det være?

Har for øvrig tatt utfordringa di. Et langt, og flott sitat på tilnærmet strak arm ;)

Akkurat passe Frø sa...

wow! Du er i gang med det mønsteret som eg berre så vidt har våga å tenke på... http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=68&d_id=23&lang=no
Skjørtet blir kjempeflott!
:O) FrueFrøet

Anonym sa...

Hej Kari ..Tak for din kommentar hos mig..ikke sjovt med så mange uforudsete udgifter :-(
Hvor bliver den smuk din nederdel
:-)
jeg finder dine farver så smukke..Den bliver du glad for :-)

(jeg har lånt mig til en computer, hvor skærmen virker..;-) ...)