mandag 18. januar 2010

Har du en date?


I så fall er det viktig at du husker den!
Og var det i dag eller i går vi var/skulle ha vært der?
Da er det greit å kunne finne ut av det i ettertid.



Vi er ikke den store familien som skal sy sammen fritidsaktiviteter lenge,
men tro meg: Vi har vært der!
Vi flyttet farsdagsfeiringen ett år for å være med på ryddedugnad etter en julileumskonsert,
og det var tider hvor Favorittdattera trodde det vanlig for alle at det var 3 frihelger på kjøreplanen for 1. halvdel av året.....
Dette har gjort at planlegging ble en viktig del av hverdagen, og jeg lever vel med restene av denne tiden fortsatt, for nytt år betyr ny Moleskine - i år som i fjor.
Det er mulig det finnes bedre planleggere i handelen, men jeg er nå glad i min likevel...
Og har du en enda bedre, ja, så hører jeg gjerne fra deg ;-)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Besta sa...

Tror nok ikke min er bedre, en helt vanlig aplan som jeg kan skifte innmaten i hvert år. Desverre hender det at jeg glemmer å se i den...ja litt distre, Har lapper hengende på kjøleskapet så jeg kan huske.
Ha en fin uke.
klem fra marilyn

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei! Så koselig blogg du har, det er første gangen jeg er innom her. Har lagt meg til som følger, og kommer gjerne på nye besøk!

Klem