mandag 24. august 2009

Thi hi :o)


Da er det gjort! Og likøren er kontrollert!
Den av sorte moreller med sten måtte ha litt mere sprit, og den med rips, solbær og jordbær trenger kanskje litt mere sukker, men jeg lar den stå sånn ett par uker til før jeg evt tilsetter det.



Hvorfor eggeglass, sier du?
Jo, likøren er ikke klar den dagen bærene blir fjernet, så den tar seg best ut i eggeglass i dag.
Kun av kosmetiske hensyn.


Det gjenstår noen omganger med klaring, men utover det så er i alle fall dette gjort til jul :o)
Og om du kjenner stresset når jeg nevner det ordet, så gjør i alle fall ikke jeg det.
Når vi kom i mål med alt som skulle gjøres til bryllupet, så blir enhver jul å regne som fort gjort i ettertid, og da vet jeg at jeg fikser det også!
Nei, denne dama vipper du ikke så lett av pinnen etter den sommeren vi har hatt.

Nå skal jeg ut på terrassen og nyte sommerkvelden.
Måtte du også ha en fin kveld :o)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: