fredag 7. august 2009

Snart tilbake til normalen


Og jeg er ikke så helt sikker på hva jeg syns om det.....
Det har vært travle dager, men du verden så innholdsrike de har vært!
I morra reiser Favorittdattera og Svigermors Drøm, og jeg skal igjen dele dagen med Bestevennen.
Det blir bestandig så tomt når gjestene reiser....
Godt vi i alle fall har mange gode minner å se tilbake på!

Jeg føler meg litt som edderkoppen som har laget nettet du ser på bildet, for jeg har nok gått noen runder i ring jeg også de siste ukene :o)



De australske vennene våre reiste i går, og det var veldig kjekt at de reiste den lange veien for å komme i bryllup.
Jeg pleier vanligvis ikke sette gjestene mine i arbeid med å luke blomsterbed, men denne damen var ikke til å stoppe.
Tusen takk for hjelpen, Carol! Det var faktisk kjekt å rydde i blomsterkassene med deg som selskap :o)



Romsdalshornet har det med å snike seg inn på de fleste bildene mine, og denne dagen hadde jeg tre av mine kjære og nære i Nordveggen, så tankene mine var der hele dagen, og da er det vel ikke så rart at det dukker opp på bildene også.



I går kveld lyssatte månen landskapet, og skyene blir alltid vakre når de bader i skinnet fra månen.

Jeg nyter gode minner, og jeg vet at disse dagene aldri kommer tilbake, og det er godt å vite at
alt har gått som planlagt.
Det koser jeg meg med i kveld :-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: