torsdag 6. august 2009

Eventyret!

Det er vakkert!
Og jeg vet ikke hvem som er stoltest.....
Men det spiller ingen rolle.



Helga har vært som et eventyr!
Vi har feiret 3 dager til ende, og det har vært noen uforglemmelige dager.




Bestevennen, Favorittdattera og Svigermors Drøm klatret Nordveggen til Romsdalshorn (1550 m o h) i går!
Det er bare å ta av seg hatten for den prestasjonen.

Nå nyter jeg at de er trygt nede igjen, og jeg håper at det blir med denne turen.
De neste dagene skal jeg også nyte, og jeg tror faktisk at jeg trenger det.
Jeg tror jeg truer med å titte innom en og annen blogg også igjen.....
Om dere ikke har savnet meg, så har jeg savnet dere ;-)

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Ingeborg sa...

Eg har iallfall sakna deg her inne, men har trøsta meg med at eg veit du har kosa deg med feiring og besøk osv. :)

Kven som er stoltast er ikkje godt å seie, og kanskje ikkje så nøye heller. Men grunn til å vere stolte er det mange som har i denne samanhengen! Eit nydeleg par har sagt ja til kvarandre og kjærleiken, og det er vakrare enn vakrast! :)

Datt sa...

Nydelige bilder far bryllupet, må ha vært noen herlige dager :)

Hege sa...

Endelig flere bilder !! :) Lurer veldig på hva Anniken spilte... ?? Tenker på dere, og håper dere nyter dagene ! :) - ta gjerne kontakt neste gang dere er i nabolaget ;)
Klem fra meg.

K@ri sa...

Hege: Godt du følger med oss da :o)
Istappene av Anne Grethe Prøis.
Hun spilte vanvittig vakkert!

Klem fra meg til deg*