mandag 10. august 2009

5 minutters pause

I no 15 går klesrulle nesten varm i dag.
32 duker er ferdig vasket, og jeg er halvveis i bunken med hensyn til rullingen!
Yes, det skal bli godt å bli ferdig med dette,
men om jobben er aldri så kjedelig, så har jeg så mange gode minner fra bryllupsfeiringen at det går nesten av seg selv fortsatt.
Forretten deler jeg gjerne med dere. Laks og urter i skjønn forening.
Dyktig den kokken vår :o)
Det har bugnet med blomster i no 15 i dagene etter bryllupet, og jeg kommer sikkert til å vise dere bilder av de senere - om jeg noensinne opplever en bloggtørke -, men av alle buketter så er nok brudebuketten den vakreste.
Dyktig den blomsterdama mi også :o)

Jeg sa 5 minutter! Og da er det bare å helle innpå et glass vann til før siste runde sammen med klesrulla.
Ha en fin dag videre du også ;-)
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så deilig at du har klesrullen da. Det hadde vært mye arbeid uten.

Takk for "smaken", laksen så aldeles nydelig ut.

For en nydelig brudebukett! Nesten så jeg fikk lyst til å gifte meg igjen... (Nånei!)

Gleder meg til flere bilder.

Marie Therese sa...

Takk for sist Kari!

Litt sent nå da, men jeg ser at dere måtte sy duker selv, vi fikk leie duker fra vaskeriet på Vestnes da vi giftet oss. :) Så nå vet du det, men du har jo en haug duker nå. Kanskje du skal begynne med utleie...

Besta sa...

Det var lange 5 minutter, har du slitt deg helt ut?
Håper du er tilbake snart ;)
Klem fra Marilyn

Ingeborg sa...

Lange 5 minutter ja... Håper det er bra med deg!