søndag 23. august 2009

100 % avkobling :o)


Det var nok hva jeg trengte :o)
Jeg føler meg rask og pigg igjen, og ei helg i Mulighetenes Rike gjør alltid godt.



Bortsett fra litt arbeid med ei rive, så har jeg feriert denne helga også.
Og jeg har sjekket at det ser ut som om det blir en bra avling med hensyn til hasselnøtter.....


og at bringebærsesongen er over for i år.
Litt å fylle munnen med er det fortsatt, men jeg ser ingen grunn til å anstrenge meg for det som er igjen av avlingen.

Med hensyn til strikketøyet er jeg fortsatt ikke sikker på hvor jeg havner.
Jeg har strikket det meste av helga, men jeg vet enda ikke om jeg får hva jeg vil ha om jeg fortsetter på det jeg har begynt på.
Men jeg er sikker på at farven er riktig :o)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Linda sa...

Så artig med hasselnøtt tre da!
Jeg husker det var noen viltvoksende trær i nærheten av mine bestrforeldres hytte da jeg var liten.
Men har ikke sett det siden.

Ha en fin kveld.

Elin sa...

Ser du har hatt en avslappende helg i Mulighetenes rike. Det var deg vell unnt...godt å få ladde batteriene igjen. Så det var egentlig bra jeg ikke stakk innom med rabarbraroten jeg har spadd opp til deg, da. Den står godt her i en stor potte til neste gang dere er i nærheten igjen...bare gi oss et vink.
Klem fra oss.