søndag 19. juli 2009

Mye bedre enn planlagt!


Det skulle strikkes og blogges og planlegges og sløves osv osv
Og jeg har selvfølgelig ikke fått gjort alt hva jeg tenkte,
men jeg har til gjengjeld fått gjort mye som ikke stod på lista :o)



Lørdagskvelden var varm og nesten vindstille.
Det måtte bare bli bål på stranda.
Vi har den helt for oss selv i Mulighetenes Rike, og vi liker det best sånn.
Grillpølser er okei mat så lenge de kan spiser fra en pinne ved et bål i sjøkanten.
Det var blitt godt over midtnatt før vi slukket bålet,
og det var enda over 20 grader. Og det var 20 grader i sjøen.
Sånn skal en sommerkveld være.



I dag har bærbøttene blitt fulle mange ganger,
men jeg kan ikke skryte av årets bringebærhøst.
Så langt har det aldri vært mellom bærene i Mulighetenes Rike....
Men til gjengjeld er det er overflod av moreller i alle varianter.

Nå skal det meste på glass, og noe skal få en tur i fryseren.
Kanskje skal de få komme opp igjen om knappe 2 uker.
Da skal Favorittdattera gifte seg med Svigermors Drøm.

Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: