fredag 17. juli 2009

Jeg går i helgemodus!


Og jeg gjør det med glans :0)
Her skal nytes og hviles og planlegges, her skal blogges og kanskje strikkes....
Om skulderen vil?
Jeg vil i alle fall.



Jeg har hatt trivelig kaffebesøk i dag av en liten familie på tre, og jeg har mange flotte bilder av ei lita Prinsesse på 18 måneder, men jeg har ikke spurt foreldrene om bildene kan blogges, så de blir private.
Kjekt var det i alle fall. De sitter så løst smilene hos de små, og de viser en ekte glede som er lett å fange med kameraet.
Takk for besøket!



Jeg har forsøkt å takke for en award mange ganger i dag, men det blir noe Klabb og Datt når kommentaren skal legges igjen, så det har jeg gitt opp. Og jeg håper jeg er tilgitt. Nok om den awarden i alle fall.

Jeg skal kose meg gjennom kvelden sammen med Bestevennen.
Jeg vet det blir på terrassen.
Det er varmt, så vi trenger ikke fyre med ved,
men en lille en til innvendig varme kommer nok til å smake.

Kos deg igjennom kvelden du også :0)

Ingen kommentarer: