torsdag 2. juli 2009

Herlige sommer :o)

Hurra! Jeg har fått en award fra Klabb og Datt. Tusen takk snille du:o)
Den ble jeg veldig glad for.

Posted by Picasa


I tillegg har jeg fått feriegjestene mine i hus :o)
Åh, så godt som jeg har sovet i natt forresten.... Jeg gjør alltid det når Favorittdattera er kommet hjem, men i natt kunne jeg nok ha sovet stående også. Det ble rett så hektisk her i går for å bli ferdig til rett tid.
Men hva gjør vel det i dag? Gjærbaksten og sjokoladekaka ble i alle fall fortært ute på terrassen, og plutselig var det 4 ungdommer i huset. Takk for besøket til Denise og Erling. Trivelig :o)

Nå skal vi surfe oss gjennom dagen. Rundstykkedeigen på kjøkkenbenken forteller at det er frokost på gang, men den blir sen. Det passer meg perfekt. I tillegg er det noen kjekke bryllupsforberedelser som skal fikses i dag. Det ser jeg frem til :o)
Middagen bli også sen, men jeg er sikker på at den blir god. Jeg liker å lage mat, og det er ekstra kjekt når været er så fint at det kan gjøres utendørs.

Nei, la oss ta dette på enkleste og riktigste måte: Jeg koser meg, og det håper jeg du gjør også!

Ingen kommentarer: