tirsdag 6. januar 2009

I dag er ikke dagen for uteblider!

Og da trenger jeg sikkert ei lue! Kunne bare ikke stå for denne. Jeg skulle egentlig montert tunikaen, men fristelsen ble for stor. Det vil se; -enda en UFO. Men jeg lover: Jeg skal montere den når lua er ferdig!
Om flere blir fristet, så er oppskriften en Porom fra Jaredhttp://brooklyntweed.blogspot.com/2008/09/porom.html

De huslige syslene ligger på er lavmål i dag, men jeg tror jeg fikk de fleste barnålene ut av huset på søndag, og jeg har i alle fall ikke noen prosjekter som skal påbegynnes denne uka. Nå skal jeg bare kose meg.

Jeg håper uværet rundt omkring i landet roer seg, -og jeg håper alle både på sjø, i lufta og på land kommer seg uskadd igjennom denne gangen også;-))

Posted by Picasa

6 kommentarer:

CosiFanTutta sa...

Hei du, du er jammen flittig. Kjekke innlegg. Det var en bra link dette for de som kan strikke. Jeg er ikke en av de, da :o) Luen var STILIG. Gleder meg til å se ferdig tunika! Ikke meningen å stresse deg, hehe

Luen blir stilig.

Ha en koselig tirsdag!

Ingeborg sa...

Heisann, og godt nytt år! Ei lita marihøne hviska meg i øret at en ny og ivrig blogger var født, og nå har jeg lest gjennom alt fra begynnelse til slutt! Og det kan jeg si deg; jeg kommer tilbake hit! :)

-Ingeborg

Ingeborg sa...

Kan jeg linke til deg på bloggen min forresten? Du må gjerne linke tilbake om du måtte ønske det :)

K@ri sa...

Klart du kan:-) Og velkommen tilbake! Jeg linker deg også selvfølgelig,og så kommer jeg på besøk i bloggen din om ikke så mange straksene!

Vibeke sa...

Hei Kari :o)

Koselig at du la igjen et spor inne hos meg for inne hos deg var det masse vakkert: vakre tanker,vakre bilder og vakker musikk-NYTER JEG!

Vibeke :o)

Helenas loggbok sa...

Hej!
Vad kul att du tittade in hos mig och lämnade en kommentar! Jag blir så glad! Dessutom fick jag ju möjlighet att hitta din fina blogg!
Ha det gott!
Kram
Helena