søndag 11. januar 2009

Bølgeteppet er ferdig!

Da var den ingen tragedie at jeg ikke fikk boka jeg ventet på før på lørdag. Jeg kastet meg nemlig over det som egentlig skulle bli ett lappeteppe, og jammen ble det ikke ferdig i helga :-)) Jeg er ikke så glad i å sy sammen lapper, så det ble heller ett bølgeteppe. Det er tenkt som ullteppe i senga i den kalde årstiden, men mottakeren skal selv få bestemme når hun bruker det! Vær så god, Favorittdattera! Nå er det ferdig!

Og i strikkekurven er det ryddet etter alle kunstens regler. Her kan dere se hvilken lekkerbisken som nå pryder den kurven! Jeg er allerede i gang med neste prosjekt, og det er kjempekjekt!

Jeg hadde noen runder på nettet før jeg fikk tak i boka som jeg viser bilde av, men den var virkelig verdt å vente på. Og jeg har ALDRI opplevd maken til service som den jeg fikk på det danske forlaget! Noe så enestående tror jeg aldri jeg kommer til å oppleve igjen!
Tusen takk Peter!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: