onsdag 28. januar 2009

100 % nytelse!

Det finnes ikke noen bedre te enn Kusmi tea!
Nå er det Prince Wladimir i koppen, og jeg nyter den.

Det gjør heller ikke noe at boksene er dekorative,
men denne teen har jeg nytt om den kom i skoesker!

På kjøkkenbenken står det nystekte muffins og venter, men de skal få vente til etter middagen.
I dag er de med blåbær og hvit sjokolade, og jeg har brukt rørsukker i steden for hvitt sukker.

Jeg føler meg nesten som bortskjemt som får nyte lukten så lenge :o)

6 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei,ja det var hos deg jeg fant henne...gleder meg til å følge henne videre...Fortsatt go`kveld:O)Klem fra Maliva

Ingeborg sa...

Mmmm! No trur eg jammen eg må ha meg ein kopp te! Og du? Den englekoppen i forrige innlegg var utruleg fin! :)

K@ri sa...

Ja, hva er det med meg og engler du?
Det er nesten som med deg og marihøner :o)

K@ri sa...

Den kommer forresten fra København :o))

Ingeborg sa...

Hihi :) Marihøner er topp, men det er jammen englar også! Spørs om eg må ta meg ein tur til København, siden dei har begge deler der ;)

Anonym sa...

Norske marihøner er hjertelig velkommen til å besøke wannabedanske marihøner ;)