søndag 28. desember 2008

MOLESKINE


En fantasiske følgesvenn i hverdagen! Hvordan noen kan klare seg uten, det skjønner jeg ikke. Årets utgave er i italiensk skinn, 0g den er utrolig vakker. Kjekt å overføre det som skal være med fra året som snart er omme til den nye boken. De som enda ikke vet hvilken bok de skal velge: Jeg anbefaler http://www.moleskine.com/. Der er det mye å velge i både hva størrelse, farge, materiale og utforming angår. Min er i alle fall uunnværelig!
Det blir nesten masseproduksjon av innlegg i dag, men jeg må benytte anledningen så lenge jeg har den ungdommelige ekspertise i heimen. I morra må jeg klare med på egen hånd, og jeg er veldig spent på hvordan det går.
Dessuten er jeg veldig spent på hva som blir igjen av jula når de reiser, men det er en helt annen sak.


Ingen kommentarer: