mandag 29. desember 2008

Det er tomt i huset uten julegjester!

Men vi er jo vant til å ha det sånn, så det går seg vel til denne gangen også. Jeg skulle så veldig gjerne ha sagt at julegjestene våre kom seg vel frem uten problemer, men noen måtte ta en Aftenvagt i kveld for Favorittdattera, og hun sitter fortsatt på Oslo Lufthavn. Om SAS ikke stod særlig høyt i kurs i går, så er det om mulig enda verre i dag. Det er ille at man ikke kan planlegge at flyet er i rute!

Støvsugeren har stått parkert hele jula, og det var et STORT behov for en husmor i heimen i dag. Nå er det verste borte, og noen nisser har allerede funnet pappeskene sine til neste år. Nisser er ikke helt mitt fagfelt, men noen har fortalt at de hører jula til, -og det bøyer jeg meg for,- i noen dager. Nå er det englene som skal få råde heimen, og de er jeg mye mer komfortable med.

Vi blir nok å nyte kvelden i tosomhet. Det fikser vi fint, og kanskje kommer vi så langt at vi finner frem koffertene også.
Det er pakking på gang, -og vi gleder oss:-))
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: