søndag 28. desember 2008

Romjulskveldene skal være lange....

Ungdommene er på julebesøk, og det er stille i heimen. Bestevennen har gått til angrep på en pakke fra Canal Digital i kveld. Nå skal alle kanalene være i orden igjen, men jeg kan ikke si at overgangen var så enkel som reklamen tilsa. Dette er en tredje boksen vi installerer, men alle gode ting skal jo være tre, så nå er det sikker i orden.
En morsom nyhet er at jeg fant ut at min far på snart 80 år er på Facebook. Det syns jeg vitner om at han vil forsøke. Kan ikke si at han har hengt etter i den tekniske utviklingen. Jeg tror det er sunt at man forsøker, -og at man lærer av feil er vel dette ett godt eksempel på -dette innlegget har jeg skrevet 3 ganger....... Men alle gode ting skulle være 3, -så jeg tror jeg vet hva som gikk galt nå.
Vi var så heldige at vi feiret julen sammen med pappa og svigermor på 94, vi gleder oss over å få være sammen med dem, -og vi ber om at de begge skal få oppleve bryllupet til sommeren.
Nå er jeg klar for senga, med varmeteppe og ei veldig god bok, -og om ikke lenge tror jeg nok Jon Blund også stikker innom soverommet.
God natt til dere alle som er oppe så lenge:-)

Ingen kommentarer: